01 januari 2012

Svängehallar

Vaknat upp till ett nytt år. Tungt regn smattrar på takfönstren och himlen är alldeles grå. Skönt att vi tog chansen igår till en fin solig promenad! I år tänker jag ägna en del åt att bli en bättre landskaps- och personfotograf. Åtminstone tills marken torkat upp tillräckligt för att man inte skall känna som om man skall ta simborgarmärket varje gång man fotograferar.
Kungsbacka fotoklubb skall göra samma roliga sak som Skaraklubben gjort: Fotografera sin hembygd varje dag hela året och se om det kan bli en bok. Blir roligt! Alla som vill kan vara med.

4 kommentarer:

  1. Skara fotoklubbs bok är väldigt fin.
    Gott Nytt Kristina, må slutaren vara med dig under 2012.
    Trevlig att ha ett så distinkta fotomål med det nya året...
    Hoppas vi ses :O))
    Mvh, Inger

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot många fina bilder från landskaps- och personfotografen 2012. Gott nytt fotoår!
    /Martin

    SvaraRadera
  3. Spännande med dina nya projekt!
    God fortsättning på det nya fotoåret till dig!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  4. Du låter så positiv och glad Kristina, och jag håller med Dig. Livet är härligt. Naturen, människorna, ja allt. Kameran gör inte livet sämre.
    Din bild associerar jag till en annan årtid, skön bild, men ger mig fel vibbar. Låter roligt med en årskrönika.Hha det bra/Brita

    SvaraRadera