20 januari 2012

Svamp!

Inte så ofta man kan plocka svamp i januari.........

5 kommentarer:

  1. Nej, men inget i år är ju som vanligt. Fast, just den svampen är kanske inte den bästa att äta.
    /Birgitta

    SvaraRadera
  2. Har du hittat den nu!!? Ovanligt kan man säja...:)

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt, svamp i januari.Spännande!/Brita

    SvaraRadera
  4. Hej Kristina!
    Jag har inte varit så aktiv på bloggen eller med kameran. Min dotter köpte hus och flyttade in i det 15 december så jag har hjälpt henne en del och inte hunnit med att läsa bloggar.
    För två år sedan drygt mötte jag en fotograf i Tyrestaskogen där jag bor. Jag tänkte tipsa dig om hans hemsida. Han har tagit fina naturbilder, men också andra bilder och jag gillar verkligen hans bilder. God fortsättning på det nya året.
    http://photoimagine.wordpress.com/
    Kram Cats

    SvaraRadera