02 april 2017

Jag vill sjunga kossans lov - min utställning om de fina kossorna



Så har min utställning om kossor invigts i Ekumeniska kyrkans cafe och storstuga - en utställning om kossor, miljöpåverkan och den kärlek jag känner för dessa djur som oförskyllt fått ett dåligt miljöförstörar-rykte. Köpte vi mer svenskt nötkött, drack svensk mjölk och tittade på ostetiketten skulle våra bönder gynnas mera och kanske skulle de 6% av landets mjölkbönder kunna fortsätta sitt arbete.
Adressen till lokalen är: Kungsgatan 46 Alingsås nära centrum. Här kan man också ta en härlig fika.

Tryck på länken nedanför och förstora bilden genom att klicka på rutan ner till höger så kan du se utställningen i din egen dator När du har bläddrat färdigt: Tryck på ESC för att komma tillbaka

Jag vill sjunga kossans lov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar